سخنگوی دولت در مصاحبه هفتگی باخبرنگاران گفت: نامه من به دادستانی مربوط به 15 مرداد است که در آن به برخی موارد کاملا غیرحقیقی و غیرواقعی اشاره شده است ما در این نامه از هیچ رسانه‌ای نام نبرده‌ایم و من در آن از اصل اطلاع رسانی شفاف دفاع کرده‌ام .

به گزارش واحد مرکزی خبر دکتر غلامحسین الهام در ادامه با اشاره به نزدیک شدن هفته دولت در پاسخ به سوالی درباره نحوه برخورد با رسانه ها و نامه‌ای که اخیرا به دادستان تهران برای رسیدگی به مطالب برخی از رسانه‌ها ارسال شده است افزود: دولت نهم ضمن اعلام همکاری همه جانبه با رسانه ها از همه کسانی که دولت راارزیابی و نقادی و راهکارهای جدیدی ارائه می کنند بسیار سپاسگزاری می‌کند و از آنها می خواهد تا با قوت به این کارها ادامه دهند.

وی افزود: دولت خود را با تمام وجود در معرض خدمت به مردم قرار داده است و از هر گامی که به تقویت خدمت به مردم بینجامد استقبال می کند اما در یک سال گذشته هیچ دولتی به اندازه دولت کنونی رسانه منتقد نداشته و ندارد.

الهام با بیان اینکه دولت نهم هیچ رسانه‌ای را با خود وارد عرصه سیاست و دولت نکرده است گفت: دولت کنونی همیشه با نقد رسانه‌ها رو به رو بوده‌است و ما در این زمینه هیچ مشکلی با آنها نداریم اما هرگونه فشار و سانسور را نیز در رسانه‌ها رد می کنیم.
کد خبر 2627

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز